Claim indienen

Klachten die we behandelen

Wij behandelen enkel klachten die betrekking hebben op goederenschade en vertraging.
Met een klacht bedoelen we:

  • Schade aan uw goederen veroorzaakt door de transporteur/verhuizer en/of;
  • Verlies van uw goederen veroorzaakt door de transporteur/verhuizer en/of;
  • Vertragingsschade veroorzaakt door de transporteur/verhuizer

Die schade kunt u aantonen: met een vrachtbrief, e-mails, foto’s, filmpjes.

Klachten die we NIET behandelen

Klachten die betrekken hebben op financiële discussies worden NIET in behandeling genomen! 
Daarmee bedoelen we :

  • discussie over de onjuistheid/ hoogte van de factuur;
  • verrekeningen van welke aard dan ook

Vul onderstaand formulier (volledig) in zodat we u van dienst kunnen zijn

BKV gaat een inspanningsverbintenis aan, d.w.z. na bestudering van de stukken die u aan ons hebt overgemaakt geeft BKV u een eerste advies wat u met uw claim kunt doen, wat de mogelijkheden zijn indien u wenst uw claim verder door te zetten. Vervolgens beslist u wat u met dit eerste advies doet, waarna een mogelijke behandeling van de claim kan volgen.

Bij het invullen van het formulier dient u ons een document op te leveren waarin u uw toestemming en verklaring in meegeeft. Dit document moet ondertekend worden en u kan het via deze knop downloaden.